April 26, 2013

Rindu Bulatan Gembira Saya.=(

Bulatan gembira saya!

Adalah sesuatu yang sangat sy rindui!..btol.
Di situlah segala ilmu dikongsi, permasalahan terjawab..

Iman bertambah. mana tak nya..ahli usrah yg laen, hebat tilawahnya, hebat hafalannya..
dibandingkan dengan diri saya..banyak yg kurang.

Mutabaah amal mereka..wah! mengalahkan org yg tak bekerja..sedangkn mereka ade yg doktor, ade yg guru.

namun masih boleh menjaga dan istiqomah dgn mutabaah mereka.

sebab itulah iman sy bertambah.
sy jadi semangat bila jumpa mereka, dgr pengisian mereka..

setiap kali hati ini bergetar, hayati setiap peringatan..peringatan dr ayat2 Allah..

sungguh! usrah memang penting buat saya.

untuk kwn2 jugakk..

berusrahlah!..tak tipu..mesti rasa diri lebih terjaga n lebih bersemangat..=)

sy rindu bulatan gembira saya...:)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...